Wednesday, September 1, 2010

lelaki oh...

adoi...semalam aku dah macam ape tah, pergi jusco setiawangsa dengan syg, kakak, and itik ( shira) jalan 1 jusco tu cuma nk cari kasut untuk syg...
iyarh...sangat penat tau!!!!
baru la aku tahu, bahawa lelaki ini kadang2 sangat2 cerewet..
untuk kebiasaannya my dear azmee ni seorang yg bedal semacam je, tade pon cerewet..
last time aku cari baju untuk die, die dah mula komplen," tak mau ade tulisan besar2, tak mau kale terang2, tak mau brand ini , itu ..." 
mule2 aku ingat itu reaksi dia sebab aku tunjuk baju yg terlalu obvious, tapi bila aku tunjuk semua dia dah tak bekenan, aku pon mula lar, rasa nk tukar jadi ijau!
then semalam cari kasut dia..
aku suggest dia sandal, actually kaki dia size 7-8 (male size) tapi kebanyakan size kasut yg ada, tinggal 5-6 saja..
so dia pun ajak lar aku bejalan satu jusco tu untuk cari kasut dia, 
wey..kalau aku tak pose, dan siap2 dari rumah minum air soya+cincau aku  rasa aku tak lar penat cam semalam tu...
aku baru je start pose balik selepas 6 hari bercuti..
haha.yg best nyer..aku dah siap pau die kasut raya huhuhu...padan muke die.tu lar cari lagi kasut tak jumpe2..last2 aku yg jumpe kasut raya...hahahah...
aku blikan die bush jacket kale dark beige sebab aku tengok die cam hensem je bila pakai..nnti kalau die rasa sejuk time gi kusus ke, gi jalan dengan ayah and mak dia ke, gi amik anak buah skolah ke, die leh pakai..
and everytime die pakai mesti die ingt aku
tak pun everytime die pakai mesti die ingat, nilar jacket pemberian tunang tersayang
tak pun everytime die pakai die mesti ingat, baju ni dibelikan kat tempat yang tunang dia penah pau die kasut raya yang ada tali2 smpai abis duit minyak kete untuk seminggu keje  :P
gegegege....

tasa cantik dalam kelas tesendiri..;p
6.09 am
1.9.2010


No comments :

 
This Template Was Made & Design With Love By AisyaDoodles . All Right Reserved To Me.