Tuesday, August 31, 2010

thanks cik puan munge

fuh...cantiknyer blog aku ...(warh..perasan amat aku ni) 
firstly aku nak ucap thanks to kak munge (my beloved cousin) yang tolong aku create blog ni..
amat2 lar aku hargai jasa beliau 
walaupun beliau sedang merisaukan dadam bobot yang sering sakit di ganggu oleh setan nirrojiim, tp beliau masih mampu meng'create' blog yg cantik seperti ini..
(love u, love u, love u)
thanks kak..
(pst...nnti aku cari lolipop manik2 yg aku pernah offer ko dlu.)

by d way, i'm a new bee here, masih terbongok2 mengaplikasikan blog ni, masih banyak lagi manual prosedur kerja yang perlu aku pelajari dari kak munge, so aku masih lagi dalam proses belajar..
dah lame aku nk create blog, sebab aku tengok kawan2 aku sakan dok hapdet blog je tiap kali aku im mereka, 
tapi malangnyer aku tak penah tau cane nk buat, hahah...maklumlah i'm kinda bz person everyday.. :P
ape2 pn aku cume nk jadi seperti sang happy blogger iaitu cik puan munge...
lepas ni aku nk die ajar aku ckp inggeris, (eh..bukan aku tak tahu ckp, cume tak bape nk pandai ..:P)
lalalalala....

tasa d great,
6.45 a.m
 
This Template Was Made & Design With Love By AisyaDoodles . All Right Reserved To Me.