Monday, October 4, 2010

saya tak suka dia !!!

Gosh!!!!! 
i hate her ok..
tu je yg mampu aku katakan pagi ni..
menyampah giler kot aku dengan perangai dia tu..
pandai naw bermuka2 ..dulu memang die baik dengan aku , tapi lately aku dpt tau dari sumber yg agak boleh dipercayai, die ni baik dgn musuh aku..
kalau dari awal lagi dia memang bersikap natural takpe..
aku tau die memang suke bermuka2 dengan semua org, beside before this die penah terkutuk aku depan member aku..haha..
tu lar ..slh tempat lar wey nk kutuk..ingat aku tak ingat ke ape ko buat tu?? 
dulu, time aku tengah panas hati dengan musuh aku ni, die dtg kt aku dengan nada yg sgt simpati seakan2 mahu menolong aku kan..
yelah time kite dh kepanasan hati, sape2 dtg hulurkan air pon kite rasa nk cerita semua kan..
and now, aku dpt tau die baik sgt dengan org yg aku tak suke yang menjadi punca kedut2 kt muke aku ni sebab selalu marah2..
kuang ajaq la minah ni! aish..
lagi satu, aku tak suke dengan org yang puji aku lelebih, sebab aku tau dari pujian itu, ada unsur sindiran..blah lar.!
tasa yg sgt marah, 
10.59 pagi
4.10.2010
MRS 5

No comments :

 
This Template Was Made & Design With Love By AisyaDoodles . All Right Reserved To Me.