Tuesday, November 2, 2010

semangat yang tak pernah hilang :)

salam dan selamat petang kawan2....to my silent reader, thanks ya masih membaca tentang entry2 aku yang tak pape ni..(starting yg sgt berhemah hehehe...)
hokeh, today aku nak cerita sikit apa yang aku buat weekend yang lalu..
hari sabtu yang lepas, aku & fiance , kak ngah (Liana Az) , Mawi, Sapik, Afiq, Azrul n Fadly telah mengunjungi Sg Congkak untuk bermandi manda,(sgt syiok kawan2 )
Kawasan air terjun ni sgt mendamaikan dan aku kategorikan sebagai bersih la, facilities pon hokey so tade masalah lar pada yang berminat berkelah di sini.
rege tiket masuk
ha....murah kan kawan2????
lau nak masuk bawak satu bas baru 44 hengget je 
(sebab seat bas kan, 44 tempat duduk saja :) )
tengok pic2 ni..sure terhibur dong :P




suasana yang mendamaikan jiwa raga aku serta jiwa raga kawan2 yg lain.....sgt mendamaikan *peace*
mawi telah membawa kawan2 ketika sekolahnya yang sume ganteng2 dong..miahaha..
sib baik aku dtg dengan tunang aku, kalau aku sorang2, sumpah aku tak mau ngaku dah tunang....miahahahah..(gelak jahat)
ok siyes balik.
kawan2 mawi sume supporting and boleh lar masuk kepala hotak aku yg kadang2 ok sometime a bit jem.(ngaku lagi baik kan :) )
ini ape???
hah, ini lah pertama kali aku makan menatang ni..(thanks to Dr.Azrul sebab kenalkan aku dengan menatang ijau rasa tomyam ni )
mula2 aku makan aku rasa pelik giler rasa dia..nak muntahkan balik je..
tapi aku ni kan degil sikit, dah tak sedap tu makin nak dikunyah2 dan kunyah Yum! Yum!YuM!
beberapa minit kemudian ....

hah!!! amik kau, tak benti aku mencekik menatang ni..
enak dimakan tanpa henti2..hahaha....
aku dah tak pedulik dah diorang nk ckp hape, yg penting aku enjoy mentekedarah rumpai laut ni :)
(Owh..Dr.Azrul thanks darling ...)
bila makan benda ni korang akan rasa muda 2 tahun dari umur asal, aku suggest menatang ni kat korang yang selalu merungut muka kusam, + jerawat..makanlah sure mude balik hahahahaha..
ok aku tipu tu.
setelah puas bermandi manda manja2, raba2   dan bersuka ria, kami pon bersiap nak balik...
sebab driver kitorang dah tunggu..
hah?? tak caya kitorang ada driver???
ade..meh sini aku gitau ni ha driver we all...
:sila abaikan pkok yg telebih interframe ni:

Ni ha...pecaye tak????? pecaye tak???? pecaye tak???
Cakap pecaya sangat tasa!!! (paksa sambil letak pisau kt leher korang)

lalalalalalala...(muka bersahaja kerana menipu)
sebaik kami bersiap sedia menaiki back hoe yang hensem tu, kami mengambil gambar kenang2 kenangan..
dengan maksud lain aku nak simpan pic member mawi yang hensem tu :P
Dr.Azrul tu kanan sekali :) :abaikan motor buruk tu:
sori kualiti pic agak cam haram sikit, maklumlah kamera hp yang cap hayam penyek...
(warh..nak hp baru!!!!) 
hensem2 kan member mawi?? sape tak bape jelas sila PM aku..aku bagi baik punya pic siap zoOm..miahahah..

kak ngah in pose..hehehe.....
setelah berposing bagai...kami  pun pulang dengan hati yang gembira.....

K setelah balik dari mandi manda, kak ngah decide untuk terus pulang manakala kami meneruskan perjalanan ke...
kemane kawan2???
ke Flamingo lar ape lagi..main voling dengan kawan2 mawi...
Ouh..u..kawan2 mawi terror2 main bowling u know...
sgt enjoy bersama mereka..
sorry pic tade sbab aku tak amik gmbr time tu..bateri hp dah minta di hentak ke diinding (ajaibkan hp aku??)

keesokkan harinya..iaitu hari Ahad, 
seperti yang dirancang...
kami bergerak ke Putrajaya untuk mempersiapkan satu birthday party yg agak suprise untuk Tatin (Aku La Tatin
sangat suprise itu birthday party..
mastermind projek da boom tu ialah 
hah, inilah...inilah pencuriknya...(eh???)
ok tipu.
inila pemikir projek da bOom tu...
dia ialah seorang lelaki (of course la kan ...)
dia juga kami kenali sebagai bf kepada si tatin...hehe..En.Fendi :)
beliaulah yang merancang semua ini dan memohon kerjasama dari pihak kami untuk menjayakan majlis ini..dan akhirnya terjadilah party yg sgt suprise buat tatin (sob..sob..sob..teharu bf tatin sgt romantik)
ok untuk melihat picture yang lebih menarik sila klik sini
tak larat nookss mak nak haplod..mampus kerinting rambut aku nk tunggu sume pic aku haplod..

ok itu saja cerita aku setakat hari ini..sangat enjoy berhabisan tenaga bersama mawi, and kawan2 yang lain..tak lupa juga kawan2 kelas DSK yang sgt2 supporting..kami memang selalu bersama...heheh..
pada kawan2 yang ada idea nk kenakan / suprise party ke hape ke..boleh lar contact kami..nti kami arrange dgn rega  kawan2..heehehehehe..*poyo abis* 

bebalik tajuk entry tu...
semangat yang tak pernah hilang, nape tajuk itu diberi??
sebab...
aku masih steady lagi berhabisan tenaga even hari sabtu tu aku tido lambat sebab tengok bola N9 lawan Kelantan, 
si dear dah mula ada petanda2 nak demam pon boleh lagi bergembira dengan kawan2 aku cayalah syg!!!
and semangat nak bergembira dan menghiburkan hati itu tak penah padam dalam hati aku ni..
cewah..ayat..tak tahan ....
dh lar...muntah darah korang bila baca ayat2 aku seterusnya nnti..haha..
sekian...
before aku benti taip ni, ingatlah, hargai kawan2 anda yang ada sekarang...
kerana itu sajalah teman suka duka anda yg ada before u all sume tukar status jadi bini /laki orang!!!
k da~

tasa heppy gilak !
5.44 petang
MRS5

3 comments :

tat!n said...

tasaaaaaaaaa,,u curik bopren i punye pic ea,hehehehe
maceh kwn,maceh sume wt party tuk aku,hehehe.tharu mak taw!! :p

Miss Tasantek said...

wey tatin ni pic ade dlm hp aku tau..aku sndiri ade amik pic die :P *bluekkkkK!!!*
perasan...:P

tat!n said...

hahahaha,.kire ko curik tangkap gambo die ea..delete2!!hahaha.kejam lak ai.simpan wt knangan k..nt leh tnjuk kt ank cucu..*tetibe* ;p

 
This Template Was Made & Design With Love By AisyaDoodles . All Right Reserved To Me.