Monday, November 1, 2010

aduh!

adui ai...si boncit saya itu demam pula kawan2...
dan menyebabkan saya juga kehilangan moOd untuk bekerja
pagi aku pergi keje sorang2 and tesangkut kt jem kt pekeliling tu...
aiyo..sgt tension..
then bila aku smpai ofis aku kene turun punch card, tibe2 aku rasa aku cam nak nangis je..
dah ade org punchkan aku :) hahahahahahaha...terharu dengan keperihatinan kawan2 yang sedar aku bakal terlambat :P
biasalah aku kan disenangi ramai ..*tipu*
hey hey hey...
bfast sorang2 dalam bilik rehat, nk gugur air mata...
yelah selalu dengan si dia kan makan, suap, cubit2..hari ni aku tepaksa makan sorang..
oOh!!!!! syg!!!!!!!! cepatlah baik tak mahu makan sorang2...
tular kalau dia ada, aku suka sangat gigit2 tangan dia, cubit2 peha dia, 
smpai tejerit2 dia tahan sakit,tapi dia tak penah balas..die tahan je..
syg..i love u...


aku syg lelaki yang menyintai aku sepenuh hatinya itu..
aku syg lelaki yang seumur hidupnya ingin dikongsi bersama aku
aku syg lelaki yang sabar menahan amarahnya demi menjaga hubungan dia dan aku
aku syg lelaki yang setiap tutur katanya lembut menjaga hati aku
aku syg lelaki yang tak pernah tekeluar dari mulutnya kata2 maki hamun terhadap aku even we all gaduh mcm anto fighter.
aku syg lelaki yang sentiasa ingatkan  kewajipan 5 waktu aku
aku syg lelaki yang mengejutkan aku sahur setiap hari di bulan Ramdhan lalu,
aku syg lelaki itu..
sgt meinginkan dia terus berada di hati aku
sgt mengkehendakkan dia terus memberi sokongan terhadap aku
sgt menyintai dia seluruh jiwa dan ragaku..


tuhan, Kau pasti tahu yang terbaik buat aku, 
berilah aku kekuatan menghadapi dugaan2 mu Ya Tuhan..
berikanlah aku peluang untuk menjadi suri di hatinya selama hayatnya sebelum kau mengambilnya untuk bertemu Mu...
berkatilah kami ya Allah,
sesungguhnya aku teramat perlukan dia memimpin tanganku menuju jalan Mu..


i love him




tasa terpilu
4.23 petang

MRS 5

7 comments :

Anonymous said...

adehh sedey plak bce part yg plg bwh tu..huhu

Miss Tasantek said...

nina, ni keluar otomatik ni..tanpa dirancang penulisannya ..hehhehehe...

sue. said...

semoga bahagia sehingga anak cucu tasa.

tat!n said...

tasa,ko ptot bsyukur sbb ko cume x pat bsame die sehari je..aku ni???wuwuwuwuwuwu..kje pn jao2 taw,laen negri..nsb sme country.. :p

Miss Tasantek said...

lorh...aku dah tebiasa kan ade die..tibe2 kene gi keje sorang2..tu yg piang sikit...
ala..tin..jauh2 disayang..dekat2 di kenang..
rilex ar..demi masa dpn kan...:P

Miss Tasantek said...

lorh...aku dah tebiasa kan ade die..tibe2 kene gi keje sorang2..tu yg piang sikit...
ala..tin..jauh2 disayang..dekat2 di kenang..
rilex ar..demi masa dpn kan...:P

tat!n said...

tgh rilex r ni,kalo x da lame aku pindah somban.hahaha

 
This Template Was Made & Design With Love By AisyaDoodles . All Right Reserved To Me.