Wednesday, January 19, 2011

ok cerita lagi :)

hi all..
salam and selamat sejahtera :)
ok lar today aku nak cerita sikit, no no no..bukan cerita dongeng ke ape ke, bukan2..
aku nak cerita sikit tentang kehidupan aku .
k sape yg rasa nak muntah lepas ni aku galakkan pegang la beg plastik ke, beg kertas ke, beg tangan pon boleh..lebih dialu2kan.
citer aku hari ni ialah tentang aku dan "arif"
ok lah..dalam seumur hidup korang lah kan...korang pernah tak terfikir , korang akan sinonim dengan satu perkataan atau ayat atau ape2 je??
pernah tak terfikir???
ok lar kalau korang cam lemau je nk faham ape aku cerita kan meh lar aku citer cerita aku.
bagi korang tebukak minda sikit nak faham maksud aku.
dalam hidup aku dari aku kecik kan, aku tak tau kenapa aku tak boleh lari dari perkataan "arif" ni.
u know gurls, since aku sekolah lah aku memang tertarik dengan nama arif ni..
masa aku sekolah menengah kan, (sekolah rendah tak campur eh..sebab skolah rendah aku tak baligh lagi :P)
3 tahun aku duduk dlm kelas Arif, since from 3 till 5..
tingkatan 1 aku kelas 1A1 (time ni belum dilancarkan lagi nama untuk setiap kelas..:P ) 
tingkatan 2 aku kelas 2 bestari ( eh2, bukan aku tak pandai eh, tapi kelas first dah penuh, so aku masuk lar kelas Bestari :P ) ..hahahaa....best nyot kelas ni..

masa aku form 3 kan, aku gi tusyen kat tongkang pechah (ni name tempat tau jgn ingat tempat perang pulak...) 
kat tempat aku tusyen ni kan..ade budak tu name iye 'arif' 
budak ni kire cam bahan we all lar bile kat skolah. warh gitu...tade2...tipu je.
aku tak tau lar kenape aku suke tengok die..well..
aku kan suke memandang dengan style menawan kat org, 
so masa tu aku cube2 lar adjust jek mane patot kan..
aku rasa die tau aku sedang meng'adjust' arial aku,
respon tak seperti yang diharapkan, mybe die dah ade gf kan. :( keciwa.!
then we all abis tusyen je lost contact. Goodbye 'arif'. 
then masa aku form 5, aku kawan dengan budak  sekolah lain 
(kapel lar sebenarnye ..uhuk..malu nk mgaku)
elok je bf aku (masa tu lah kan) bawak aku lepak, boleh lak aku jumpe balik 'arif' ni..
tekulat2 kelat je muke aku time tu..
aisey...cane lak leh jadi cenggini kan..rupanya 'arif' ni dengan bf aku kawan sekampung.
jodoh tak panjang nyot..aku clash je dengan bf aku masa tu kan, 
aku jumpe balik dengan arif ni..
hahaha...sempat lar berskandal sebulan dua..weeeehhhuuuu...happynyer!
then we all lost contact since i resign keje kat kilang (OMG, tasa keje kilang :P) dan meneruskan study ke politeknik .
dah 5 tahun cerita ini berlalu.. (^_^)

masa aku study kat poli, aku ade lar add somebody kat myspace, 
(time ni sape ade myspace dielah kacak/jelita sendunia lah)
then dat guy approove nok.
ouh..suke...
what a coincidence, nama dak tu 'arif' juga ..
we all punye cerita tragis...
actually time aku kenal die ni aku dah ada bf (ex-boy dah skang haha..)
then masa tu we all berkawan seperti biasa ..heh! heh! jangan ingat aku skandal eh dengan die, die baik tau :)
die suke edit2 pic aku, then nama samaran die comel sangat, "akumi" . aku suke!
we all macam sayang antara satu sama lain tapi tak cakap, just cam buat dek je.(owh..rugi2)
then time aku clash dengan bf aku yg tah keberapa tah, aku cari die, konon2 cam nak buat citer hindustan lar kan, dah clash cari mana kawan2 yang rapat nak luahkan perasaan...:P
at the moment kan cam perlukan kasih sayang gitu kan..yelah ...kene tinggal :P
then aku contact die, aku dapat tau die dah ada gf..(-_-") ok.fine. aku blah.
masa die putus dengan gf die tuh, die cari aku juga..tapi malangnyer aku sudah hampir bertunang dengan si tunang sekarang..
 ..once again....goodbye arif..

and now, everyday i have to hear everybody cakap cam ni 
" ye yang 'arif' , terima kasih yang 'arif'..." 
ohh...hell....
dah la tak dapat nak kapel dengan 'arif' kene pulak hari2 kene sebut 'yang arif' 
adoi ai...
sedih nyot...
tapi  ape boleh buat kan..
itulah...aku tak leh lari dari perkataan 'arif' 
and..
'arif' itu abadi dalam kenangan aku...
sob..sob..sob...
sebenar2nya 'arif' itu selalu ada dengan aku, dkat kat hati aku, sentiasa buat aku tersenyum...
tapi itu adalah memori aku..
sampai bila2 pon ia akan jadi kenangan aku :) 

   " dengarkanlah kekasih, ku harus tinggalkan mu meski ku tahu ini menjadi kau sakit hati....relakanlah kekasih, tutup air matamu, semua ini kulakukan, utk kebaikan mu..."


2 comments :

sue. said...

so sweeet...tasha seorang yang romantik... =.)

<3,
sue

Miss Tasantek said...

sue : mane de..*malu*

 
This Template Was Made & Design With Love By AisyaDoodles . All Right Reserved To Me.