Friday, January 28, 2011

tasa gedik lar arini ...

ok, munyik cam nak muntah kan...
dah2..
aku tau aku memang tak cantik..
bila dah tau tak cantik tu aku tak nak lar duk diam je kan..berusaha lah nak cantik..
hah, amik kau..abis aku bawak dak wani berpusing2 cari tudung kt jln tar.
ok, tudung tu memang cantik, hasilnya...
haha....tesenyum2 je bila org puji cantik..
tapi aku tau..ade yg nk muntah..kate aku nk gi tengok wayang lar..nk gi soping lah ape lah..
tak kisahlah..
dak wanie selalu cakap cam ni " ko hade???" 
pada yang berminat boleh lar gi melawat tokeh2 kedai tudung kt jln tar tu eh..
sangat berbaloi sebab murah dan hasilnya...
muka yang horror pon pasti akan kelihatan ayu2 gitu.
dah la..cakap lelebih kang muntah lak org2 ni.
special thanks to susuegoodday..because aku selalu ckp kat diri aku, nak jadi comel macam sue.
(ntah2 sue pakai susuk tak???) 
aip2! bedosa2...tak baik fitnah org..
tak elok..kalau pon dia cantik kan itu rezekinya dia..
ngapain dong kita harus cemburu?? makanya kita harus bersyukur..punya rupa masih bisa ditata rias :)
sekian, babai.

No comments :

 
This Template Was Made & Design With Love By AisyaDoodles . All Right Reserved To Me.