Monday, March 7, 2011

nebes ni beb.

uiiiihhhhh...tejuih lar mulut markonah2 yang dengki kat aku tuh bila baca entry kali ni..hahaha..
ok aku nak citer betapa aku sangat nebes ye.
nervous atau dalam erti kata lain sangat berdebar2, terjadi bila hari yang aku nantikan semakin hampir.
dlu time akak ofis aku kawin, giler belagak aku sound die, "eleh..nk nebes wat mende, rilek je.." 
ouh..skang rasa nak tempeleng muke sendiri kan..nak siram muke sendiri dengan air batu..biar sedor diri..
adoi ai...memang nebes tak bleh cakap weh.
malam nk tido pon susah.
kat bayangan aku ni..macam2 lah terfikir..
cane rupe aku nanti?? ouh..cane org yg dtg nanti,?? cane mak abah aku nanti..
argh...
nebes! nebes! nebes! 
dalam keadaan cenggini , tak lekang bibir ni mengalunkan zikir2 pemberian dari mak angkat kesayangan sejagat iaitu Hajah Asiah :) (sila gelak sampai guling2)  dia banyak bagi doa2 kat aku suh aku amalkan before majlis aku berlangsung. bukan apa, utk kita kurangkan rasa berdebar, rasa takut, rasa macam2 lagi lah. Dalam kekabutan ini, tak lupa juga pada macik2 cleaner , makcik2 polis , dan seluruh rakan kerja , kawan2 rapat juga..yang sentiasa bagi semangat kat aku, tak lupa juga pantang larang yang aku kene ikut untuk pastikan aku sentiasa kekal berseri di hari persandingan nanti :)
untuk korang yang belum lagi berkahwin mungkin rasa biasa je bila baca entry ni..rasa cam entry bodo2 je kan. tapi nanti di suatu saat , diri korang hampir di ambil orang, ketika itu, akan korang rasa macam mane aku dan orang2 yang telah berkahwin rasa.

makan tak lalu beb. itu yang aku bengangkan ni. aku dah cuba makan banyak2 tapi tak boleh juga. lagi banyak aku sumbat lagi tak lalu aku nak telan. ish..ape kehal nye yeop...makan pon susah..kalau ada kabel yang boleh transfer lemak mawi tu, nk gak aku minta sikit...boleh lah buat tambah2 kan mana yang patot :P

tidur malam susah. ini lagi bikin aku panas...dah tido malam lambat , sah2 susah bangun pagi kan..tadi pagi je aku hampir nak EL..heheh..hampir lah ..tak jadi pon EL....akut tidur dalam area kul 1 , 2 cam tu baru tido..
tak tau lar runsing je fikiran..ouh..


apa2 pon aku sentiasa berdoa agar semuanya berjalan lancar..
pada yang sentiasa memberi sokongan kat aku, aku bersyukur sangat ada korang di sisi aku, 
tiada yang mampu aku ucap kan selain dari terima kasih.
thanks to all yg sntiasa mendoakan aku. tak juga kepada yang muntah ijau ketika membaca entri ni, nasiblah .

2 comments :

Puan Fady said...

sha...kita pun sama jgk.... kita nk kwen bulan lima ini....

Miss Tasantek said...

oit..kau ni nk kawin ke nak tunang ?? jangan macam2 madi...

 
This Template Was Made & Design With Love By AisyaDoodles . All Right Reserved To Me.