Tuesday, March 22, 2011

outdoor shoot :)

hye peeps! aku nk gi outdoor shoot ni..tapi lokasi masih dalam pilihan :)
jap je lagi dalam sengah jam lagi aku kene gi kedai penantin mak andam tu untuk di mekap dan kami akan meneruskan aktivit berposing tak hengat dunia :)
best weh kawin..
kau boleh pakai apa saja kat bridal tu..sebab kau bayar kan..suke kau lah nak pakai baju apa..
ha, sebut pasal baju, nnti di next entri aku ceritakan satu persatu persiapan majlis aku ..
apa2 pon, gengs..tolong lar doakan hari ni tak ujan ok
letih lar aku nak bposing dengan payung je ..
tu lar ari tu aku cakap aku suke jalan dalam ujan sebab tiada orang akan perasana aku menangis, nowadays.ujan dah 3 hari ..cish..sibet btul lar mulut ni.
aish..
k lar aku nak gi mandi dan bersiap ke bridal :) 
bye darl !!

No comments :

 
This Template Was Made & Design With Love By AisyaDoodles . All Right Reserved To Me.