Thursday, May 19, 2011

bila nak siap ni?

bila nak bagi album ni? orang dah tak ingat dah bila majlis aku, aku sendiri dah tak kuasa nak layan pertanyaan dari mak ayah, saudare mare aku. arh..letih larh nak jelaskan, 
album, pic tak siap lagi. 
geng, kalau nak kawin sok, amik photographer yang betul2 boleh komit dengan korang. jangan cari yang tangkap muat cam aku . kan dah tekena :( arh..tension ar!

7 comments :

adawiyah rahman said...

alolo syiannyerr
sabar yek sys! :)

Miss Tasantek said...

nasib baik ada adawiyah sabarkan..lau tak ....
cish..

norzie said...

sabo j la weh. nasib baik aku nye da dpt. tp dia nye hasil tidak memuaskan. tahula kite byr ikut budget tp jgn la hasilnye pn budget sgt. geram! nnt aku tunjuk aku nye album kat ko eh. rasa nk sanding lagi sekali. pastu panggil photog 4, 5 org. puas ati.

norzie said...
This comment has been removed by the author.
Miss Tasantek said...

zila : nak tengok!!! bak meh datang umah aku :)

norzie said...

owh malunye sy. minggu ni ada kat uma x?

Miss Tasantek said...

ada lah datang je. aku tak gi mana2 kalau kau tengok tade selipar ibu mengandung kale putih kat luar tu maknanyer aku tade..kalu ada maknanya aku ada kat dalam tu :) jangan malu2..

 
This Template Was Made & Design With Love By AisyaDoodles . All Right Reserved To Me.