Thursday, May 26, 2011

pagi yang terharu

IT'S TEARING UP MY HEART (N'Sync)
It's tearing up my heart when I'm with you
But when we are apart, I feel it too
And no matter what I do, I feel the pain
with or without you
Baby I don't understand
Just why we can't be lovers
Things are getting out of hand
Trying too much, but baby we can't win
Let it go
If you want me girl, let me know
I am down on my knees
I can't take it anymore 

CHORUS
Baby don't misunderstand
What I'm trying to tell ya
In the corner of my mind
Baby, it feels like we are running out of time
Let it go
If you want me girl, let me know
I am down on my knees
I can't take it anymore 

CHORUS
Tearin' up my heart and soul
We're apart I feel it too
and no matter what I do, I feel the pain
With or without you
Tearin' up my heart and soul
We're apart I feel it too
and no matter what I do, I feel the pain
With or without you 

CHORUS
And no matter what I do, I feel the pain
With or without you 

terharunya rasa bila dengar suami menyanyi. ok suami aku bukan kaki karok ye. bukan juga peminat lagu jiwang era 80-90an cam orang2 lain punya bf / tunang/ suami.  Suami saya seorang yang pasif dan pemalu (auw! pemalu amat) yang pernah dengar suara dia cuma mawi, kak zila , madi and a few members  yang penah ke karok lah dengan kami. 
pagi2 tadi masa aku otw gi keje, aku baik hati hari ni duduk kat kusi co-pilot dalam keadaan sopan sambil pandangan aku lontarkan ke luar jendela kereta. (kelas mak kau, ayat cam novel kak yati berahim) sedang aku melayan perasaan  aku dengar lagu kat sinar.fm ada lagu nsync tajuk dia tearing up my heart. aku tak cam lagu ni sebab bila pagi aku selalu tak guna ekon, guna angin semula jadi kan, so bunyi angin tu mempengaruhi kadar pendengaran aku pagi2 ni kan. aku cam tak caya plak bila tengok suami nyanyi lagu ni. sambil drive selaju 120km/j suami dengan gaya santai menyanyi... 

senget je aku pandang suami aku.. aku tak tau kalau suami peminat nsync weh.siyes aku tak sangka. suami nyanyi lagu ni seikhlas hati dia. sebab aku dapat rasa suara dia tak macam selalu dia cakap. seolah2 keluar dari hati dia. mungkin dia menyanyi sambil ingat kenangan silam dia kot. dah penat aku tengok suami tapi suami buat tak nampak je kan, aku pon sambung melayan perasaan. 

" lagu ni dulu masa abang kat vokasional kajang. baru2 lagu ni keluar masa tu abang kat sanelah " suami cuba bercerita.
"abang peminat nsync??"
"erm.." (senyum)

aku tak suka tengok muka dia masa dia senyum ni. seolah2 dia sedang mengengang sesuatu. ish. rasa jeles pulak kan. rasa cam dia sedang mengenang kembali kenangan dia dengan somebody. should be a gurl. arh! menci. Masya Allah..syaitan cuba tiupkan api cemburu dalam diri kau. tapi malangnya dia tak berjaya sebab aku rasa suami berhak kenang zaman silam dia, dengan siapa pon. itu hanyalah kenangan silam dia. sebab aku memiliki suami bukan dari kenangan silam dia, tapi aku miliki suami pada masa ini bukan untuk hari ini je, aku juga memiliki masa depan dia, dan kenangan itu hanya secebis dari kehidupan dia. manakala selebihnya ialah masa depan dia dan keluarga bersama aku dan bakal anak kami :) 
patotlah dulu aku pernah bukak external disc husband aku, and kat dalam tu ada banyak sangat koleksi lagu BSB, Westlife, Nsync and macam2 lagi lah. Metallica pon ada. aku ingatkan tu adik dia punya lagu. cish. lembap btol tasa ni lah. dah dlm external disc husband, mestilah husband yang punya.


No comments :

 
This Template Was Made & Design With Love By AisyaDoodles . All Right Reserved To Me.