Monday, September 19, 2011

kadang2

nak tlis lebih2..blog ni dah lah menjadi tatapan umum stalker di ofis kan..jadi. tulis ringkas ajelah
aku tak suka lah dilantik jadi apa2 tanpa persetujuan aku terlebih dulu. 
well..semua orang pon ada hak untuk bersuara. bila yang kecik2 ni bersuara yang besar2 sebok nak kata kita ni melawan, besar kepala and what so ever. 

bila ada masalah je..oUhhh.... dia yang tulis minit, dia yang jadi urusetia mesyuarat, dia yang buat tu, buat ni, jadi dialah yang menjadi punca. eh.eh.eh..orang2 ni...kang aku sepak berdarah sorang2....

kalau nak satu2 team itu menjadi sebuah team yang dikagumi, haruslah punya leader yang cargas, effektif dan sangat memahami seperti bos aku. bos aku bagus. kalau ada apa2 terus tanya aku. tade nak cari salah aku, tanya dlu punca baru cuba sama2 cari solutiOn ...bukan terus2 tuding kat batang idung kau! kau ! kau! 

 tak gitu kawan2???

4 comments :

cendawanpink said...

huhuu..bese la tu dok dlm sesebuah organisasi..ki3.. :D

Miss Tasantek said...

bos aku pon tak bagi arahan cam dia. sebok je nak suh aku buat itu ini. eh.eh.eh...mujur SKT aku bukan dia yg bagi markah.

Hida Kadiso said...

jd orang bawah ni memang kene banyak sabo.. atenye sabo je ye.. banyak pahale tu.. =D

Miss Tasantek said...

kak eda : betul tu. sabar ajelah.

 
This Template Was Made & Design With Love By AisyaDoodles . All Right Reserved To Me.