Friday, November 4, 2011

nak balik beraya lah :)

aku nak balik beraya dah petang ni. harap2 semuanya berjalan lancar. aku rindu kat anak buah aku. ouh..aku tak buat entry pasal anak buah aku sebab masa aku mengandung sehingga kandungan aku mencecah 5 bulan lebih..aku tak boleh tengok die. aku tak tau kenapa aku tak boleh tengok. aku geram. bila die nangis, aku angkat die diam..tapi..die tak nak lama dengan aku. mak aku kata, ia ada kaitan dengan jantina anak aku. entahlah..aku sebat je hug2 die even die tak suka..tapi raya ari tu aku balik, ntah kenapa aku rasa suka sangat dengan dia....ouih..naluri keibuan udah datang dong ah :) 

selamat hari raya aidiladha buat semua. 
semoga semua bergembira dan tiada berita2 tak best didengar naik raya nanti :) 
dan yang paling best ialah aku dapat berhari raya dengan suami and kini kandungan sudah 7 bulan lebih. raya aidilfitri ari tu baru 5 bulan lebih. tecit lagi perut. skang..nah kau.....

sebab perut dah besar, dan badan dah berat, aku punya kapasiti kelajuan bergerak tu agak terbatas membuatkan aku bergerak agak slow. untuk bergerak ke tingkat basement (parking) dari entry ni di aplod aku akan berjalan mengambil masa 15 minit. :) kenderaan berat dan berbahaya lah kategori aku ni. selalunya suami akan jalan depan. aku jalan belakang. takpe..aku tak kecik ati sebab aku tak larat nak ikut kaki dia...
ouh..buat sahabat2 yang dikasihi , nad, shima, ajar and liana syg hati2lah balik kampung.
buat sahabat2 yang preggy, zila and saza , selamat pulang bersama perut masing2 :)
buat yang tade perut tapi ada hati nak kawin, selamat pulang juga :) kikikiki...
ini nama dia abby , nama betul dia arba'iyah (tade kena mengena dengan abby abadi ok) wajib ikut aku mana aku pegi.

ok nak balik lah :) bye :) 
selamat hari raya aidiladha :)

4 comments :

Najwa.H said...

selamat hari raya! take care~

Hustler said...

Yela.. yela... yang ade perut n tak kawen lagik nih, ko tanak wish ka.. yela.....

Puan Fady said...

slmt hari raya aidiladha sha :)

Hida Kadiso said...

wahh.. bear die tak bley tinggal..

perot dah besau.. nikmati la saat2 perot besau nih.. nnt perot dah kosong mesti rindu saat2 perot membesar.. hehehe..

 
This Template Was Made & Design With Love By AisyaDoodles . All Right Reserved To Me.