Thursday, November 24, 2011

tak punya masa yang panjang

masa tak cukup nak bebel2 kat blog ni. walaupun dalam fikiran aku dah berbagai2 entry hasil dari monolog dalaman aku setiap hari, tapi tak dapat lah nak aplod. :) 
aku bz sikit. tak delah bizi sangat. tapi aku jenis apa aku buat, aku suka fokus. tak suka buat sikit tinggal men blog, tinggal men FB, nnti sambung lagi..tak suka cenggitu.
mak aku marah kalau aku suka buat keje tangguh kejap then buat benda lain baru buat lagi benda tadi yang ditinggal. kalau nak buat, buat abiskan. kalau nak benti, terus benti..
ye. org Jawa banyak pantang larangnyer. tapi jangan lah anggap kami ni suka berpantang2 ni percaya benda2 karut ok. mak aku ajar aku cara gini supaya aku menjadi orang yang lebih fokus dan bertanggungjawab terhadap tugas aku :) see?? indahkan budi bahasa orang Jawa?? 

nak solat Zuhur dulu lah ye. doakan aku selamat ye kawan2. sebab aku dah rasa tak best je lately..
sakit pinggang kerap datang tapi tak begitu kuat. datang2 dan hilang....

2 comments :

Hida Kadiso said...

bebaik jalan ye.. tesadong kaki kang naye je.. =D

NUR FASEHA BINTI IBRAHIM said...

idup jowo..kikiki

 
This Template Was Made & Design With Love By AisyaDoodles . All Right Reserved To Me.