Friday, March 23, 2012

abis.

semalam aku cari baju nak pakai hari ni. semua baju tu aku rasakan...average 2,3 years ago. 
dah lama tak buat baju kurung. dah lama tak beli baju pon kan. last time beli baju pregnant je. 

masih ok. masih boleh pakai cuma..rasa nak bertukar selera baru.

hari ni teman Raudhah jalan2 kat Jln Tar. Teman?? tak lah aku pon memang nak mencari sesuatu yang baru.

peliknyer, Jln Tar tak crowded macam selalu. kalau tak...orang gaji, orang kat Jln Tar pon macam ulat.

abaikan keadaan kat Jln Tar tu, ape aku nak cakap ialah...

aku boleh dapat 3 helai tudung yang equal sehelai tudung kat Fareeda..siyes. tak tipu. sangat sama pattern and material, tapi harge jauh lebih murah. 

cantik tak semestinya mahal. :) sedap sikit nak dengar.
Mahal tak semestinya cantik , ini yang parah sikit.

samalah macam seorang perempuan, cantik tak semestinya mahal maharnya..*macam aku* (sila..sila muntah)



7 comments :

Pupel Liyana said...

aku pernah nampak tudung tu. murah sangat2 berbanding tudung fareeda yang mahal tu. nak tutup aurat bukan harga yang kita tengok :)

Pupel Liyana said...

aku pernah nampak tudung tu. murah sangat2 berbanding tudung fareeda yang mahal tu. nak tutup aurat bukan harga yang kita tengok :)

eda_ej said...

sempat turun jalan tar.. sonok soping ye.. =D

~najwa~ said...

*ok, nak muntah jap...



hehe..


lamanya tak melabur duit di Jln TAR, ;)))

Cik Puan Bunga said...

Tudung Fareeda pendek, tak tutup boobs. Tak tutup aurat, nampak leher.

Sekian.

Puan Fady said...

aku dah x bpe larat nak bejalan kat jln tar tu....ngeee...

Miss Tasantek said...

@pupel liyana :) kalau beli tudung kat fareeda aku boleh beli susu anak aku 2 tin :)

@kak eda :) sempat kak. rehat lame kan ;P

@kak Najwa :) aish..jangan muntah banyak2 nanti orang ingat akak preggy lagi :P

@CPB :) aku pakai tudung ni jadi labuh plak. freesize kan..hahahaha...

@puan fady :) kau tak payahlah jalan. kau tu bawak perut.

 
This Template Was Made & Design With Love By AisyaDoodles . All Right Reserved To Me.