Tuesday, March 20, 2012

happy anniversary sayang..

19.3.2012
salam :) 
alhamdulillah..hari ni genap setaun aku dan suami diijabkabulkan. 
taun lepas waktu macam ni aku tengah sibok melayan tetamu yang balik. amik2kan goodies....
dengan gaun putih + merah, + lecak aku tak benti menguntumkan senyuman. happy dapat jadi hak milik kekal En. Azmee..

dan..petang ni jugalah aku period...
itulah period pertama dan terakhir aku since bernikah pagi tu. :P 
dan selepas 10 bulan...
hasilnya, lahirlah Amsyar Wafiy :) 

syukur teramat sangat. di hari jadi dan ulang taun aku, aku dihadiahkan olehNya seorang putera. 
terasa sangat beruntung dan  bersyukur....
kalau orang lain terpaksa buat IVF...etc..untuk dapatkan anak, aku pula diberi olehNya seawal usia perkahwinan. syukur Ya Allah...

buat suamiku tersayang..
terima kasih kerana sudi mengikat janji dengan seorang perempuan annoying ini.

terima kasih sayang..kerana menemani diri ini tatkala berjuang melahirkan putera hati kita..

terima kasih sayang...

kita melaluinya dengan tenang..
kita menempuh dugaan dengan seribu kesabaran
sayang harap abang akan sentiasa di sisi sayang... 
menemani sayang membesarkan anak kita, mungkin anak2 kita..

abang,
terima kasih kerana menerima diri ini seadanya..tak meminta dan tak mengubah yang telah ada. 

masih ingat lagi ketika ayang di masukkan ke wad ??
setiap kali abang balik, setiap kali itulah ayang akan menangis. ayang palingkan muka ke dinding, tak sanggup rasanya melihat abang tinggalkan ayang di wad sendirian...

ayang tau. abang pon sama. sebab tu abang akan cuba cari jalan nak jumpa ayang. alasan abang pada guard ward, "nak hantar makanan untuk isteri"  walau cuma 20 minit, abang tak kisah, asalkan dapat jumpa ayang.

sebelum abang balik, abang sikatkan rambut ayang, abang pastikan ayang dah solat, abang buatkan ayang milo panas, abang suruh ayang baring dan pejamkan mata, senyap2 abang balik...
abang tahu, ayang tak tido pon. ayang sedar abang balik. dan bila abang dah tade, ayang akan peluk froggy kuat2 , ayang menangis. sedih...

ayang ingat masa doktor kata nak induce, abang buat solat hajat 7 masjid semoga ayang dapat melahirkan secara normal tanpa induce. masa tu abang kata kalau ada 10 masjid pon abang sanggup asalkan ayang selamat melahirkan..

terima kasih abang..

semoga ikatan ni kekal hingga ke akhir hayat kita.. 
ayang nak kita sama2 besarkan anak2 kita, kumpul duit sama2 sampai cukup untuk kita berjanji di Jabbal Rahmah...

abang, ayang sayang abang.

9 comments :

Cik Nina said...

waaaa sedih....huhu btw, just hope akn smpai ke akhir hayat k :)

CikPuan Azizah said...

happy anniversary syg...untungnya kawen terus bunting pelamin :) tahniah2..semoga bahagia kekal selamanya yang..

eda_ej said...

epy enibeseri sis..

1st enibeserk dah ade baby.. syok kan.. =D

Anonymous said...

sedih la...terharu sume ade...huhuhuhu..semoga kekal bahagia ke akhir hayat kak long....

~najwa~ said...

happy anniversary ;)

Puan Fady said...

semoga ikatan perkahwinan mu kekal hingga ke syurga... InsyaAllah....

*Miss Geli^ said...

lelaki pun bole pakai yangggg!!

Mrs mAmikO AbUrakOji said...

tahniah tasya..rasa touching lak baca post ko ni..ish2...so sweet both of u...

Hustler said...

Err.. err.. err.. dah setahun eh?? dah setahun??? setahun dah ke?? (sambil kulukilir)

 
This Template Was Made & Design With Love By AisyaDoodles . All Right Reserved To Me.