Wednesday, March 28, 2012

rabun dah ke??

salam sejahtera.

lately kepala selalu sakit. kerap sangat kerut kening. jadi sakit pulak kening aku. 

dedenyut je manjang.

bukan. bukan gejala awal pregnant ok. hahahahaha....masih berpuasa ni.

ari tu ada juga cek mata dengan suami, mata kanan 125 , mata kiri 150 rabunnyer..nak buat spek, alahai...spek yang lama pon ntah kat bukit mana aku letak. aku pon tak ingat. 

lagi satu, aku ni pemalas. *malas pakai spek*
 
aku selalu teraba2 kalau bangun pagi.  

suka tengok suami bukak spek. rasa macam suami muda 10 tahun dari usia sebenar. tapi.....nak suruh dia bukak tak pat lah...mandi pon pakai spek. tido pon dengan spek. kau berani bukak, kejap lagi pantas tangan die tepis macam pendekar. 

sakitnyer pale haku....

rabun dah ke??

7 comments :

Hida Kadiso said...

kak eda pon rabon juge.. mase checkup nak masok poly dulu dah dapat kesan tapi sampai la ni tak buat2 spek.. agak2 makin terok ke tak ye..

part macam pendekar tu klakar.. hehehhe..

Puan Fady said...

bek ko wat spek sha...ko silau tinggi ke @ rabun tinggi... lau tgk org yg bwh dia ada lampu leh nmpk x @ kabur2...

Mrs mAmikO AbUrakOji said...

hehe..rabun sudah...aku taon lepas aku check, mata kanan 150, mata kiri 175 tp aku pun sama dengan je ngn ko..malas pakai speck n xpnh bli speck pun..hehe

Miss Tasantek said...

@ kak eda_ej :) hah. masuk poly?? poly mane???

@puan Fady :) start preggy aku tak drive malam, sebab aku selalu nampak lampu kete tu kembang lain macam je..beside aku tak boleh agak kete tu jauh ke dekat...sebab tak clear lah. :P

@mrs mami..eh ape panjang nama kau ni , dulu Praktikal aku pakai, macam poiyo je bila ingat balik. hahahahaha...

Hustler said...

Gila la kao kak long, aku seblah 175, seblah 2rat pon, dah teraba2... lau bawak keter, langsung tak yakin buleh nampak jalan, lau bawak moto, rasa macam kaki aku tak jejak tanah.. cane ko buleh wat benda2 tak pakai spek?? cis!!!!

Miss Tasantek said...

@hustler : aku memang tak suka pakai spek lah. ingat tak dulu aku pakai spek masa kat poly :)

Hustler said...

MMg la aku igt.... tuh yang aku pelik ko tak pakai masa kerja nyot.. haish!!! pakai la mula skang... aku alhamdulillah, lepas rajin pakai.. sakit pala ilang...

 
This Template Was Made & Design With Love By AisyaDoodles . All Right Reserved To Me.