Friday, July 20, 2012

selamat berpuasa

salam readers :)

entry pendek je.
selamat berpuasa kepada semua reader semoga ibadah puasa tahun ni lebih diberkati. mana yang suka mengumpat tu kurang2kanlah..nnti dapat penat dengan dahaga je..

bagi yang ada perancangan nak berbuka kat luar tu, jangan gasak berbuka tak gi terawih.

yang gegemuk tu rerajin lah tunaikan terawih. insya allah boleh kurus. :)

pada yang suka buat kuih, boleh bagi sample kat aku, kalau berkenaan aku beli :)

pada yang..yang mana lagi eh??

eh. lupa, 

tahun lepas aku puasa dalam keadaan aku mengandung, seronok sebab dapat puasa penuh. tahun ni aku tak tau lah rezeki aku puasa berapa lama cuma aku harap dapatlah aku melaluinya dengan lebih berbahagia..

wafiy...

selamat berpuasa sayang..esok kamu besar, mama akan ajarkan kamu menunaikan kewajipan yang satu ini, berpuasa di bulan Ramadhan. sayang anak mama yang kacak, mama doakan kamu sentiasa sihat. nanti mama belikan kamu baju raya, baju yang kacak2 dan yang penting, mama akan carikan kamu sepasang baju melayu sepesen papa :) 

eh, nak balik. 

bye all :)

3 comments :

Hustler said...

Camat Berpose Kak Long~~ :)

~najwa~ said...

Selamat berpuasa sha... Happy2 selalu :)

eda_ej said...

same le.. tahun lepas pon dapat pose penoh.. hehehe.. tahun ni ntah le..

 
This Template Was Made & Design With Love By AisyaDoodles . All Right Reserved To Me.