Tuesday, December 14, 2010

buhsan di sini :(

warh..tajuk macam haram..hahhahaha...
k lar morning to everybody ...my beloved follower and fwens..
*lorh..ckp mcam coral speaking lak *
eh, aku sedang mempositifkan diri neh..
kenapekah??
sebab..
aku kan baru pindah rumah kan..so perasaan terlayu meninggalkan rumah lama tu tak abis lagi..
beside, aku terpaksa membiasakan diri dengan persekitaran rumah aku yang
 macam kawasan lombong tinggal tu..
senyap...sunyi....cume kedengaran suara ERL lalu kat lakang rumah.
erm...walaupun begitu, aku bersyukur sebab kawan2 aku kat sini sume baik2, ada yang offer lepak kat umah, ada gak yang offer nk teman kan aku..thanks u ollss....
bukan aku tak sudi lepak rumah u ollss, tapi aku kene belajar biasakan diri dengan suasana rumah sendiri, kalau aku asyik lepak rumah kawan2 je , itu tanda aku cuba mengelak diri dari bedepan dengan kenyataan / hakikat aku kene idup sorang2 kt umah aku ni..
ni view blakang rumah aku yang lama (permai prima)..ni waktu pagi lepas ujan..
dulu masa aku duduk kat ampang, bila bosan,aku bukak tingkap bilik and tengoklar bukit langat tu puas2..
tak pernah jemu aku tengok bukit tu...
miss d moment :(
u olls tau , rumah aku dulu dekat je dengan air terjun sg.chongkak, 
sg.gabai, and gunung nuang...
so bila weekend rasa bosan je, we all piknik 
*sperti entri aku yang lalu, kalau korang view la..*
but now..tade lagi..:(
bosan je kene adap gak rel ERL tu..tak pun hiway gi Dengkil..
huh..*keluhan sadis*
takpelah...dah rezeki kan dapat kat situ, mungkin aku bosan skang ni sebab duduk sorang, esok lau dah ada husband, best la kot kan..(cuba sedapkan hati neh)
aku dulu duduk kat kawasan yang semua ada depan mata, senang kata nak makan apa je sebut...semua ada ..nk gi bank mana cakap je..smua ada depan rumah...
now...sebut lar nak makan apa...
pasti aku terbayangkan jalan2 sunyi yang aku akan lalui ...
muke2 poyo driver2 kat sini yang bajet kereta juta2
hahahahaha....culture shock aku neh.
i miss d moment being there larh :( nk men bowling kt Flamingo, nk minum felas besar kat selayang, nak lepak dgn sang mawi and sapik..
oh shit...nowadays..aku menjadi pengunjung setia alamanda lar gamaknye neh...
sebab kt situ je aku rasa semua ada...
 hahahahahaha...sila beri tunjuk ajar ye kawan2 di Putrajaya, 
walaubagaimanapun, mak ita (mak angkat aku) ada pesan, kat mana pon kita dicampak, jadilah seperti buah kelapa, kat mana terdampar pon disitu pasti akan ada menjadi pohon..*love mak!!*
cubalah tempuhinya...

ouh..dah tiba masa makan ni kawan2, mesti odah dah menggelupur dan berbuih mulut ni..k lar jumpe lagi nnti..
da~
muah!!! 

yg culture shock,
tasantek .

No comments :

 
This Template Was Made & Design With Love By AisyaDoodles . All Right Reserved To Me.