Wednesday, December 8, 2010

surat untuk madihah..

salam madi
sorry aku terpaksa guna surat sebab aku rasa tak cukup ruang nak taip sms kat hp, nak telefon aku rasa aku tak kuat nak bercakap dgn kau..

madi
thanks ye sebab selama hari kita berkawan ni kau banyak sangat tolong aku, teman kan aku, abiskan masa dengar citer2 bodo aku...hahaha....
and d best is aku amik pic ko time ko tido and aku jadikan wallpaper ko..heheh..jahat kan aku???
aku suke sakat kau bukan sebab aku jeles ke ape ke, tapi sebab aku suke lar...haha..tade sebab lar aku nak ckap kenapa aku suka sakat kau..:P

madi,
sepanjang aku mengenali kau, aku memang tahu kau agak lambat memahami apa yang aku cuba sampaikan tapi takpe, aku tak kisah pon cerita kan kepada kau berulang kali apa yang aku nak sampaikan..
pada aku, kau bukan LEMBAP seperti mana yang "org" tu selalu cakap, kau cuma lambat nak faham..
tapi lama2 kau faham...aku tak pernah anggap itu semua penghalang aku mengenali kau dengan lebih rapat lagi..
aku suke kawan dengan kau :)

madi, 
thanks sangat2 sebab menjadi teman menghibur hati aku, pendengar setia cerita aku..and aku sangat menghargai jasa kau mendengar dengan penuh khusyuk setiap cerita karut aku...hahahha....
aku sayang kau lah! 
madi, 
thanks juga sebab kau ajar aku cane nk buat sandwich roll tu and popia sosej tu..
nnti bila aku dah kahwin, aku nak hidangkan resepi kau tu pada abg mee...
thanks tau sebab selalu jadi tukang rasa aku, aku tau kadang2 aku masak termasin, termanis, tertawar, tapi kau tak pernah pon komplen, ko rilex je cakap semua sedap..madi, aku tau kau nak jaga hati aku..
kadang2 aku sengaja bagi masin sikit, aku nak tengok ko komplen tak, tapi aku tak dengar pon komplen dari kau..melainkan kau akan cuba bersungguh2 habiskan apa yang aku masak tu :)
syg ko lebih lah!

madi
thanks eh, kalau ko tade, aku selalu tengok tv kau, pinjam ampai baju kau and aku berterima kasih sangat pada kau sebab tv kau lah aku boleh tengok cerita Syurgamu Ramadhan setiap hari ...
madi
aku masih ingat kau selalu jadi peneman aku tiap kali aku jait baju ...
kau cakap kat aku kau tengok tv , tapi sebenarnya kau dah terlelap sebelah aku...
aku kesian tengok kau tertidur kat tepi aku....
bila aku kejutkan kau bangun, ko kata ko tak tidur, ko tengah tengok tv...aku tau ko nak teman kan aku...
thanks madi...

madi, 
thanks sebab selalu tolong aku kemas rumah, kadang2 aku minum tak basuh cawan, kau yang basuhkan....
kadang2 aku sengaja suruh kau basuh cawan aku..hahahaha..aku sengaja nak tengok ko mengeluh tak :P
tapi kau tak pernah mengeluh penat kan...aku tau...
memang kau patot aku sayang!
madi
aku berterima kasih sangat pada kau sebab kau selalu jadi bahan ujikaji aku...
bila aku terfikirkan style mekap yg aku tengok kt majalah je..muke kau la aku kerjakan..
kadang2 aku tengok dah macam ape tah aku kejekan muka kau..tapi kau rilex je ...
malahan kau memuji solekan aku yang tah pape tu..
aku tau kau nak jaga hati aku ...
thanks madi heh...
i lap u fo eber lah :)
madi ,

thanks for all ...
madi, 
aku tade apa2 nk bagi kat kau, masa birthday kau tu aku tak tau apa yang aku nak buat, sampailah idea nak mengenakan kau dengan fakhri..and...atas bantuan bf kau..semuanya berjalan seperti mana yang dirancangkan..
ternyata kau agak terkejut dengan sambutan itu...
madi, kalau kau tak terhibur aku minta maaf eh..kalau kau terhibur, aku trut bergembira...
aku nak kenangan itu menjadi memori2 indah dalam lipatan sejarah hidup kau..

madi, 
aku nak minta maaf dari hujung rambut hingga ujung kaki kalau aku ada salah silap dengan kau..
kau baik, and kau selalu tolong aku...
kau rajin..kau suka mengemas and aku senang berkawan dengan kau..
semoga persahabatan kita ini kekal selamanya ...
sekian dulu dari aku, kirim salam mak cik imah dan pakcik jamaluddin..semoga kita akan bertemu kembali...
assalamulaikum...

peluk cium, 
tasa ..
8.12.2010


4 comments :

sue. said...

T_T

Miss Tasantek said...

sue : (T_T)
sebenarnya sahabat tak perlukan apa2 syarat..melainkan kejujuran dan keikhlasan dalam persahabatan..
kawan yang ramai mudah dicari
sahabat yang menemani , tak semudah ABC untuk dicari...

tat!n said...

so sweet + tacing,sob sob..

Un Phat Lee said...

baiklah gua maafkan. *tetiba.

 
This Template Was Made & Design With Love By AisyaDoodles . All Right Reserved To Me.