Wednesday, June 1, 2011

resepsi lapuk bahagian 1

setelah 2 bulan baru dapat album and softcopy gambar time resepsi di rumah suami di Ampang on 27.3.2011
serba sedikit pic yang tak de lah lawa tapi boleh lah buat tengok2 kan ;) 

make up by zatie collection :)
crown tu inspired from ratu elizabeth :P ewah.

bersama Nurul Faizal and Dato Roy :) thanks dear for coming :)
banyak lagi sebenarnye pic2 kengkawan yang hadir tapi aku tak nak aplod semua. nak tengok datanglah rumah :) eheheheheh...

outdoor session at Masjid Besi :)
suami kesayangan aku :) miahaha..kacak!
pun begitu terdapat juga babak sedih ketika abah and keluarga nak berangkat pulang ke Johor. terasa sayu di hati aku sebab ditinggalkan abah di rumah mertua. terasa diri dah tak menjadi tanggungjawab abah and emak. syahdu sangat. memang terharu. 

ni masa abah tepung tawar :(
ni part makcik aku nangis. die tak nak amik gambar. tapi aku tau die tak nak orang tau die sedih :(
i love u abah.
nak tengok lagi?? meh lar datang umah aku. :)

3 comments :

sue. said...

tersentuh hati tgk tasa nangis...T_T

Norziela Shamsudin said...

nnt aku sampai uma ko. HAHA. aku hari tu pn termenangis time ayah aku peluk nk blk. nape ayah wat kite tersentuh ea. dengan mak elok j. HEE. walau dia sebut, jaga diri leklok. meleleh2 air mata nih.

nurawanees said...

..terhiba n touching jap tgok2 pix2 tue sha..huhu,per pon segalanyer da selesai..da berbadan dua ag..congrate~

 
This Template Was Made & Design With Love By AisyaDoodles . All Right Reserved To Me.