Thursday, July 7, 2011

kadang2 perangai pailang sesetengah manusia mempengaruhi emosi

perangai pailang sesetengah kakitangan kadang2 buat hari aku jadi tak best sepanjang hari. WhatDeff...bila kau dah lah tak boleh guna sistem jabatan untuk akses kes bila kau mintak tolong orang lain printkan maklumat boleh lak orang tu banyak cekadak. 

aku tak nak cakap banyak, nak bagi ke tak nak? tak nak bagi pegi mam*** ar. aku tak kisah pon kalau tade jadual kes harian. aku datang ke tak datang ke aku tak penting kan dalam jabatan ni?? so what?? 

aku tak hadap lah duduk kat jabatan ni. banyak lagi jabatan lain yang memerlukan PA cantik dan boncit macam aku. excuse me, hello...aku PA yang layak jaga 48 and above tau. aku duduk kat ofis ni jaga boss yang tak layak ada PA ok. so berterima kasihlah sikit aku ringankan sikit keja2 kau. kalu aku tak datang pon bukan kau nak taip. chet! esok kalau aku blah, padan dengan muka kau.  taiplah tekedek2. esok kalau ada rayuan padan dengan muka kau!

kejap lagi kak sue nak tinggalkan kita, lepas kak sue blah aku plak cuti besalin. taniah lah :)

No comments :

 
This Template Was Made & Design With Love By AisyaDoodles . All Right Reserved To Me.