Thursday, July 21, 2011

takut nak besalin. arh.

just now blogwalking kat blog2 ibu yang ada pengalaman bersalin. dari akak spupu sendiri sampailah ke mana2 aku pegi blognyer..semata2 nak baca pengalaman bersalin.
well semua orang pon berpengalaman berbeza2 kan. ada yang sakit lama, ada yang sakit sekejap. ada yang tak sakit pon tapi tau2 nak teberak kuar baby. hah. itu memang anugerah lah kan.
dalam aku membaca ni, tiba2 perut aku mengeras..dari kiri, ke kanan...ke bawah dan akhirnya ...aku kentot. eh. sori  nak kentot rupanya...

baca lagi dan lagi....tibe2 rasa nak tempeleng muka sendiri ni. sebab...kenapa tah nak mengalir je air mata bila baca blog mereka yang menceritakan sakitnya, azabnya,pedihnya,semua penderitaan ketika nak bersalin. ouh..aku dah lah penakut sakit. ok aku akui aku sangat penakut ok. benda lain insya allah aku tak bape takut. sakit memang aku takut. 

ok time ni. time ni. time ni pukul 12.32 tgh, perut aku mengeras lagi. macam ada sesuatu yang berpusing dan melanggar organ dalaman aku. iya..bukan nk kentot ok. hahaha...memang ajaib ar rasa ni. sampai mengilu2 di beberapa bahagian. nanti dia hilang. tade rasa apa2. 
nnti aku tengah berangan die datang lagi. ...

kamu main pingpong kah sayang di dalam sana??? atau kamu lapar???

2 comments :

Najwa.H said...

;) insyaalah ok..itu hanya perasaan ;)

Miss Tasantek said...

thanks kak :) kalau semua org ckp cenggini tadelah gerun ;)

 
This Template Was Made & Design With Love By AisyaDoodles . All Right Reserved To Me.