Monday, October 17, 2011

adam kacak akan datang yeay!

Adam kacak anak kesayangan Cik Puan Bunga akan datang ke rumah aku. yeay!
eh. kenapa aku suka sangat eh??
sebab ...
die comel lah. aku lupe aku tak kemas bekas kuih raya lagi. bukan malas..tapi dalam bekas tu masih ada kuih elok lagi. suami selalu tengok tv sambil makan kuih2 raya tu. suami aku tu..kalau die bukan manusia dia mahu menjadi mesin pemproses makanan. die katelah...

kalau ikut hati mahu saja dong ah aku cuti untuk menghibur cousin aku neh..tapi..tapi..mengenangkan ofis nak pindah ni. kang aku cuti sape nak tolong Afiq kekemas. yelah..tak tolong kemas dapat tolong tengok pon ok lah kan..ahahahah..

Ouh..sebentar tadi aku telefon cousin aku tuh, mereka sudah merambu2 di Jln Tar dan kini sedang mencari rumah tumpangan nak mandikan Adam. Adam dah macam mental bila kepanasan dan berpeluh2..ouh..
syg mokde ni....

1 comment :

Hida Kadiso said...

huhuhu.. dah lame tak menjengah ke cini.. ada sihat ka adik manis?? =D

 
This Template Was Made & Design With Love By AisyaDoodles . All Right Reserved To Me.