Wednesday, December 26, 2012

kesian diri sendiri

Assalamualaikum...

pagi2 ni aku masuk ofis..

banyak benda nak kena selesaikan. aku rasa keje akan jadi senang andai ada kerjasama dari pegawai lain. ye pegawai lain.

aku kesian diri aku sendiri. tanya orang..orang jawab nak tak nak.
gode2 sendiri..


korek sana korek sini.

aku tau ada yang stalk blog aku. baca and hebahkan. aku tak heran bai.

aku menyesal. andai dapat aku mengundurkan masa..aku nak jadi p.a bos aku lama yang paling rajin, paling bagus.
aku nak dikenali dengan sifat pemurah, hati bersih, suka tolong orang.

andai dapat sekali saja lagi aku merasa bahagianya hidup bekerja dengan hati yang tenang..hari2 yang dilalui dengan tenang. kena marah dengan client lebih baik dari kena marah dengan orang yang kita akan hadap berhari2, bertahun2..

celah ke.

aku tak suka ayat2 ni.

"dah lama keje tak kan tak tahu?"

"tu kan keje tasha"


bila agaknya aku dapat menulis dan menaip di blog ini dengan entry gembira...entry bahagia..entry suka2...

bila lagi agaknya...



No comments :

 
This Template Was Made & Design With Love By AisyaDoodles . All Right Reserved To Me.