Wednesday, May 15, 2013

Mahu Jadi Seperti Tasha Manshahar


Baca tajuk. Baca tajuk  betul2.
Nampak tak? Nampak tak? Nampak tak aku dah tak sedor diri? Nampak tak?

Ha..ini semua penangan Tasha Manshahar bai. Ini semua sebab dia. Sebab die lah weh..

Sebab die nyanyi lagu Be Mine tu buat aku rasa aku jatuh … jatuh hati tak mungkin lah kan. Die perempuan. Mihmihmihmih…
die buat aku jatuh hati pada talent yang die ada.

Seperti yang semua (semua ok) tahu, dia ni adalah penyanyi dan pemaing (hu..tercakak ganu pulok) gitar yang ohsem. Pada pendapat aku secara peribadi, aku suka dia ni bukan sebab rupa semata2 tapi lebih dan sangat lebih2 kepada bakat dan minat dia dalam bermain alat muzik yang namanya gitar.

Beb. aku sangat suka tengok orang main gitar. Kalau tengok je takpe lagi, ini kalau berlaku live band di depan mata, makanya…aku akan berhenti terpaku dan sepertinya ada sesuatu yang memukau buat aku jadi static. Bukan statistic yang susah belajar tu. Ni static. Static kawan..
Nak kata aku ni berbakat tu memang tak ah kan. Aku tengok gitar tu penah lah. Main memang tak de. Mana taknya..kecik2 main baling2 slipar, ram-ram pit (instead of rempit), bila dah tua ganyut ni baru nak belajar gitar, jari2 pon dah keras kematu dok menaip surat, memo bagai.. memang tak lah kan..

aku penah suarakan rasa hati aku kepada suami,  untuk antar wafiy ke kelas muzik.. erm..nampaknya tidak direstui hajat aku. Suami lebih prefer wafiy ke kelas2 akademik. Kalau aku yang nak pegi die stuju. Sebab die kata, aku boleh belajar dan mungkin boleh menggilap bakat sebagai pemain gitar.  Ya ampun…nggak bisa dong..nggak bisa.. kayaknya nanti aku nggak bisa bermain gitar deh.

Kembali kepada cerita tasha manshahar. (saje mention nama penuh, mana tau die cari nama die dalam google keluar link blog aku ni ) phew~
Selain dari bakat dia bermain gitar, suara dia juga ohsem. Pada aku sangat ohsem. Suara dia ada tune yang aku rasa macam menusuk hati. Aku lah..telinga aku…telinga korang mesti tak sama kan.
aku memang adore sangat gegadis yang bleh bernyanyi sambil main gitar.  Bukan senang nak bagi tumpuan kepada dua benda dalam satu masa.

dari pencarian aku di intenet dan ikhsan si google ni, Tasha ni nama asalnya Nur Nadia Natasha Bt Mohd Manshahar, tengok tu…nama kakak aku pon Nadia. So memang elok lah tu , Nadia Natasha  phew~wiittt…

eceh. Ketersamaan itu tak bermaksud aku pon pandai nyanyi ok. Kalau aku nyanyi, boleh tegolek longkang mat rempit yang sedang merempit. Kalau aku gi karoke , memang keluar dari kotak karoke tu, sure suara tade. Mana taknya kau…kalau pegi dengan buddies aku si mawi tu, tade mana sejam.. dua jam sekali die hentak. (muka ijau).

dah. Nak sambung tengok video clip Be Mine..
“let me tell you that I love you and I never wanna wrong you ,
take my hand baby, come go thru with me..
Let me tell you that I missed you and I never wanna lose you,
you’re my heart baby..my life is incomplete without you..” 
 lalalalalalalalaa…

*gedebuk*
Alah. Tepele’ot pulak.


perasan!

2 comments :

Hustler said...

Hahahaha... hape lagik??? Jom 3 jam pulak.... lama sgt tak pecahkan gegandang telinger nih, kihkihkih

Miss Tasantek said...

mari!!!!!!!!!

 
This Template Was Made & Design With Love By AisyaDoodles . All Right Reserved To Me.