Tuesday, August 27, 2013

The Stalker.



Ha jah.. tetengah malam semalam aku meroyan tak pasai sebab tiba2 bukak friend request yang beratus itu..aku terperasan ada somebody yang …erm.. agak menarik untuk aku berhenti dari meneruskan penelitian friend request yang berlambak itu.

ala...aku bukan retis pon sampaikan friend request bratus..tu request yang aku tak approve atau aku tak berniat nak approve. Err..
rasa diri ni diva sangat nak approve request dari orang yang tak bape nak ada kepentingan kan. Ha..

jangan kata aku je..korang pon kan? Kalau ada orang request, tengok dulu mutual friend, pastu tengok  network die cane baru korang fikir2 sambil tangan dok klik sana klik sini, mata kecik besar kecik besar tengok semua yang ada dalam page si peng’request’. Kalau die bijak die privatekan status..kalau die lagi bijak die public kan status sampai semua benda korang view . iye tak?

Aku tak rasa nak approve bukan sebab aku ni sombong ke hape. Eleh. Muka pon tak cantik mana nak sombong buat apa. Tapi..
Aku tak nak sakitkan hati aku sendiri.
Aku Cuma agak, ha…maklumlah manusia biasa yang bukan maksum ni memang tak lari dari bersangka buruk kan? aku macam rasa dia cuba nak tengok apa yang aku dah ada sekarang, atau dia nak tau apa kesudahan life aku setelah break dgn adik dia. Sangat!
oh men! 

Tiada apa pon yang kau nak cari tahu. Aku bukan suka apdet status sejam 3 kali dengan status2 yang kononnya bahagia sangat bersama suami tercinta..atau berbahagia memiliki sepasang kucing parsi yang duduk dalam raga buah tu.

Atau

amik pic banyak2 dengan tangan kat  dagu, mata sedikit buntang, mulut muncung ala2 seksi pastu capture “miss him..” 

Atau

Kaki show off ..semua benda nak show off depan kamera. Beli penyapu dengan baldi pon amik gambar pastu capture “hari ni nak kemas rumah” lepas sengah jam apdet plak status “penatnya kemas rumah” 

Aku tak pattern itu macam lah beb. hahahaha..

Ni aku buat entry ni kang mengamuk jemah2 yang suka buat aksi2 di atas, tarik2 rambut smbil hentak kaki gamaknya..

Ok back to the root, so tade manfaat kan nak stalk life aku?
Pada kawan2 yang memang sedia ada menjadi friends pon kadang2 semput  nak baca status aku yang kadang2 berupa karangan pendek 120 patah perkataan tu.

To the stalker..
aku tak tau lah kenapa dan mengapa, aku tak boleh nak bersangka yang baik2. Iya..  mungkin aku juga belum begitu suci hatinya untuk memandang semua perkara dengan perkara yang baik2 aja.

kalau kau nak juga tau pasal aku, aku hargainya.

No comments :

 
This Template Was Made & Design With Love By AisyaDoodles . All Right Reserved To Me.